Європейський досвід використання маркетингових стратегій утримання клієнтів для підвищення ефективності діяльності компанії
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Європейський досвід використання маркетингових стратегій утримання клієнтів для підвищення ефективності діяльності компанії
|
|
Creator |
Швиденко , Ольга Михайлівна
|
|
Subject |
8.03060104 Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
|
|
Description |
Досліджено концепцію стратегії CRM та класифіковано основні джерела її впровадження. Визначено поняття лояльності і задоволення споживачів, а також досліджено поняття позиційної переваги компанії та її основні елементи. Встановлено залежність між позиційною перевагою та рівнем лояльності/задоволення споживачів. Виявлено які джерела CRM впливають на створення більш вигідної позиційної переваги компанії. Встановлено основні шляхи створення лояльності покупців.
|
|
Date |
2011-06
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/11111/1/Shvydenko.docx
Швиденко , Ольга Михайлівна (2011) Європейський досвід використання маркетингових стратегій утримання клієнтів для підвищення ефективності діяльності компанії. Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/11111/
|
|