Запис Детальніше

Європейський досвід використання маркетингових стратегій утримання клієнтів для підвищення ефективності діяльності компанії

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Європейський досвід використання маркетингових стратегій утримання клієнтів для підвищення ефективності діяльності компанії
 
Creator Швиденко , Ольга Михайлівна
 
Subject 8.03060104 Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
 
Description Досліджено концепцію стратегії CRM та класифіковано основні джерела її впровадження. Визначено поняття лояльності і задоволення споживачів, а також досліджено поняття позиційної переваги компанії та її основні елементи. Встановлено залежність між позиційною перевагою та рівнем лояльності/задоволення споживачів. Виявлено які джерела CRM впливають на створення більш вигідної позиційної переваги компанії. Встановлено основні шляхи створення лояльності покупців.
 
Date 2011-06
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/11111/1/Shvydenko.docx
Швиденко , Ольга Михайлівна (2011) Європейський досвід використання маркетингових стратегій утримання клієнтів для підвищення ефективності діяльності компанії. Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/11111/