Теоретико-методичні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів під час вивчення дисципліни “Українська мова за професійним спрямуванням
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Теоретико-методичні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів під час вивчення дисципліни “Українська мова за професійним спрямуванням
|
|
| Creator |
Івасик, Т.О.
|
|
| Subject |
Методика навчання циклу соціально-педагогічних дисциплін
|
|
| Description |
Актуальність дослідження полягає в тім, що діяльність відіграє вирішальну роль у становленні інтелектуальних, духовних і фізичних якостей оcoбистості. Численні педагогічні й психологічні дослідження доводять: навчальний процес є ефективним тільки тоді, коли він викликає й організовує пізнавальну діяльність студентів. Доведено й те, що здібності людини з’являються і проявляються в діяльності, тому наукові педагогічні працівники шукають нових шляхів й заcoбів організації викладання на діяльнісній основі.
|
|
| Date |
2011-11-25
|
|
| Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text/plain
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/11351/1/2011_-_%D0%86%D0%B2%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BA.txt
Івасик, Т.О. (2011) Теоретико-методичні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів під час вивчення дисципліни “Українська мова за професійним спрямуванням. Магістра thesis, Природничо-гуманітарний ННІ НУБіП України. |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/11351/
|
|