ПРОБЛЕМА КОРПОРАТИВНОГО ІМІДЖУ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
ПРОБЛЕМА КОРПОРАТИВНОГО ІМІДЖУ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ
|
|
| Creator |
Борисов, В.В.
Бобилева, Я.В. |
|
| Subject |
Випуск 159 (3)
|
|
| Description |
Обґрунтовано необхідність впровадження сучасної концепції іміджу агарної галузі як ефективного інструменту забезпечення сталого розвитку. Визначено зовнішні і внутрішні функції іміджу аграрної галузі.
|
|
| Publisher |
Видавництво НУБіП України
|
|
| Date |
2011-03-17
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/12308/1/11bvv.pdf
Борисов, В.В., Бобилева, Я.В. (2011) ПРОБЛЕМА КОРПОРАТИВНОГО ІМІДЖУ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ. Науковий вісник НУБіП України, 159 . |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/12308/
|
|