ФРАКТАЛЬНІСТЬ У ПЕДАГОГІЦІ НА ПРИКЛАДІ ЗМІСТУ І СТРУКТУРИ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ "ТЕХНОЛОГІЯ" В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ФРАКТАЛЬНІСТЬ У ПЕДАГОГІЦІ НА ПРИКЛАДІ ЗМІСТУ І СТРУКТУРИ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ "ТЕХНОЛОГІЯ" В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ |
|
Creator |
Юрженко, В.В.
|
|
Subject |
Випуск 159 (3)
|
|
Description |
У статті розкрито фрактальність конструкції знаннєво-спосібного підходу при визначенні структури змісту освітньої галузі "Технологія" в основній школі через сітьову патерніальну побудову конструктів елементів змісту. Даються конкретні приклади з змістового поля даної освітньої галузі, що дозволяє уявити конкретизацію запропонованої теоретичної моделі при формуванні змісту і структури освітніх систем
|
|
Publisher |
Видавництво НУБіП України
|
|
Date |
2011-03-17
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/12397/1/11yvv.pdf
Юрженко, В.В. (2011) ФРАКТАЛЬНІСТЬ У ПЕДАГОГІЦІ НА ПРИКЛАДІ ЗМІСТУ І СТРУКТУРИ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ "ТЕХНОЛОГІЯ" В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ. Науковий вісник НУБіП України, 159 . |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/12397/
|
|