Запис Детальніше

ФРАКТАЛЬНІСТЬ У ПЕДАГОГІЦІ НА ПРИКЛАДІ ЗМІСТУ І СТРУКТУРИ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ "ТЕХНОЛОГІЯ" В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФРАКТАЛЬНІСТЬ У ПЕДАГОГІЦІ НА ПРИКЛАДІ ЗМІСТУ І СТРУКТУРИ
ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ "ТЕХНОЛОГІЯ" В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
 
Creator Юрженко, В.В.
 
Subject Випуск 159 (3)
 
Description У статті розкрито фрактальність конструкції знаннєво-спосібного підходу при визначенні структури змісту освітньої галузі "Технологія" в основній школі через сітьову патерніальну побудову конструктів елементів змісту. Даються конкретні приклади з змістового поля даної освітньої галузі, що дозволяє уявити конкретизацію запропонованої теоретичної моделі при формуванні змісту і структури освітніх систем
 
Publisher Видавництво НУБіП України
 
Date 2011-03-17
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/12397/1/11yvv.pdf
Юрженко, В.В. (2011) ФРАКТАЛЬНІСТЬ У ПЕДАГОГІЦІ НА ПРИКЛАДІ ЗМІСТУ І СТРУКТУРИ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ "ТЕХНОЛОГІЯ" В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ. Науковий вісник НУБіП України, 159 .
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/12397/