Запис Детальніше

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДНОСТІ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДНОСТІ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ
 
Creator Лузан , П.Г.
Пивовар, І.І.
 
Subject Випуск 159 (4)
 
Description У статті розглядаються теоретичні аспекти визначення складності навчальних дій. На основі теорії поетапного формування розумових дій визначено показники опису навчальних дій у послідовності їх формування.
 
Publisher Видавництво НУБіП України
 
Date 2011-05-19
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/12469/1/11lpg.pdf
Лузан , П.Г., Пивовар, І.І. (2011) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДНОСТІ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. Науковий вісник НУБіП України, 159 .
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/12469/