БАНКІВСЬКИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ПРОСУВАННЯ І ЗБУТУ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
БАНКІВСЬКИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ПРОСУВАННЯ І ЗБУТУ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ
|
|
| Creator |
Аврамчук , Л.А.
|
|
| Subject |
Випуск 163 (2)
|
|
| Description |
Досліджена маркетингова діяльність банків як стратегія банківського бізнесу.
|
|
| Publisher |
Видавництво НУБіП України
|
|
| Date |
2011-07-19
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/12731/1/11ala.pdf
Аврамчук , Л.А. (2011) БАНКІВСЬКИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ПРОСУВАННЯ І ЗБУТУ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ. Науковий вісник НУБіП України, 163 . |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/12731/
|
|