БАНКІВСЬКИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ПРОСУВАННЯ І ЗБУТУ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
БАНКІВСЬКИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ПРОСУВАННЯ І ЗБУТУ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ
|
|
Creator |
Аврамчук , Л.А.
|
|
Subject |
Випуск 163 (2)
|
|
Description |
Досліджена маркетингова діяльність банків як стратегія банківського бізнесу.
|
|
Publisher |
Видавництво НУБіП України
|
|
Date |
2011-07-19
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/12731/1/11ala.pdf
Аврамчук , Л.А. (2011) БАНКІВСЬКИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ПРОСУВАННЯ І ЗБУТУ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ. Науковий вісник НУБіП України, 163 . |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/12731/
|
|