ВПЛИВ ФАКТОРІВ НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
ВПЛИВ ФАКТОРІВ НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ
|
|
| Creator |
Гавриш, О.М.
|
|
| Subject |
Випуск 168 (1)
|
|
| Description |
Висвітлено поняття маркетингової стратегії підприємства, проаналізовано зовнішні та внутрішні фактори, які впливають на вибір та реалізацію маркетингових стратегій підприємств
|
|
| Publisher |
Видавництво НУБіП України
|
|
| Date |
2011-09-05
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/12951/1/11gom.pdf
Гавриш, О.М. (2011) ВПЛИВ ФАКТОРІВ НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ. Науковий вісник НУБіП України, 168 . |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/12951/
|
|