Запис Детальніше

ВПЛИВ ФАКТОРІВ НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВПЛИВ ФАКТОРІВ НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ
 
Creator Гавриш, О.М.
 
Subject Випуск 168 (1)
 
Description Висвітлено поняття маркетингової стратегії підприємства, проаналізовано зовнішні та внутрішні фактори, які впливають на вибір та реалізацію маркетингових стратегій підприємств
 
Publisher Видавництво НУБіП України
 
Date 2011-09-05
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/12951/1/11gom.pdf
Гавриш, О.М. (2011) ВПЛИВ ФАКТОРІВ НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ. Науковий вісник НУБіП України, 168 .
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/12951/