Запис Детальніше

ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
 
Creator Гогуля, О.П.
Новак, О.В.
 
Subject Випуск 168 (1)
 
Description Розглянуто особливості агромаркетингу, обґрунтовано необхідність формування системи управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств як чинника зниження ризику невизначеності оточуючого середовища, запропоновано заходи щодо її удосконалення
 
Publisher Видавництво НУБіП України
 
Date 2011-09-05
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/12952/1/11gop.pdf
Гогуля, О.П., Новак, О.В. (2011) ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ. Науковий вісник НУБіП України, 168 .
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/12952/