ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
|
|
| Creator |
Гогуля, О.П.
Новак, О.В. |
|
| Subject |
Випуск 168 (1)
|
|
| Description |
Розглянуто особливості агромаркетингу, обґрунтовано необхідність формування системи управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств як чинника зниження ризику невизначеності оточуючого середовища, запропоновано заходи щодо її удосконалення
|
|
| Publisher |
Видавництво НУБіП України
|
|
| Date |
2011-09-05
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/12952/1/11gop.pdf
Гогуля, О.П., Новак, О.В. (2011) ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ. Науковий вісник НУБіП України, 168 . |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/12952/
|
|