ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
|
|
Creator |
Гогуля, О.П.
Новак, О.В. |
|
Subject |
Випуск 168 (1)
|
|
Description |
Розглянуто особливості агромаркетингу, обґрунтовано необхідність формування системи управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств як чинника зниження ризику невизначеності оточуючого середовища, запропоновано заходи щодо її удосконалення
|
|
Publisher |
Видавництво НУБіП України
|
|
Date |
2011-09-05
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/12952/1/11gop.pdf
Гогуля, О.П., Новак, О.В. (2011) ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ. Науковий вісник НУБіП України, 168 . |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/12952/
|
|