Конкурентоспроможність підприємства та його продукції на внутрішньому ринку
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Конкурентоспроможність підприємства та його продукції на внутрішньому ринку
|
|
| Creator |
Головченко , Наталія Василівна
|
|
| Subject |
Комерційно-посередницька діяльність
|
|
| Description |
Конкурентоспроможність підприємства – це реальна і потенційна здатність підприємства з врахуванням наявних у нього для цього можливостей проектувати, виготовляти, та реалізувати в конкретних умовах товари, які по своїм споживчим і вартісним характеристикам у комплексі більш привабливі для споживачів, чим товари конкурентів. Конкурентоспроможність характеризує здатність товару бути купленим у числі перших на ринку серед товарів – конкурентів.
|
|
| Date |
2012-05-25
|
|
| Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/msword
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13163/1/Golovchenko.doc
Головченко , Наталія Василівна (2012) Конкурентоспроможність підприємства та його продукції на внутрішньому ринку. Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13163/
|
|