Управління збутом на основі маркетингу
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління збутом на основі маркетингу
|
|
Creator |
Князький , Олександр Васильович
|
|
Subject |
Комерційно-посередницька діяльність
|
|
Description |
Організація ефективної збутової діяльності на підприємстві має визначальне значення та безпосередньо впливає на результати його діяльності, оскільки можливість подальшого виробництва та взагалі існування підприємства залежить саме від того чи буде реалізована вироблена продукція. Економічна криза значно вплинула на економіку України та досить різко загострила питання, що пов'язані з виробництвом, збутом та переробкою сільськогосподарської продукції.
|
|
Date |
2012-05-25
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13184/1/Knyazkiy.doc
Князький , Олександр Васильович (2012) Управління збутом на основі маркетингу. Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13184/
|
|