Запис Детальніше

Обґрунтування маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ Рубі Роз Агрікол Ко «ЛТД»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обґрунтування маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ Рубі Роз Агрікол Ко «ЛТД»)
 
Creator Кулик , Тамара Анатоліївна
 
Subject Комерційно-посередницька діяльність
 
Description Маркетингова товарна політика – це комплекс заходів зі створення й управління продукцією підприємства для задоволення потреб споживачів та досягнення підприємством власних цілей. Традиційно ця політика становить основний зміст маркетингової діяльності, бо коли підприємство не виготовляє корисних споживачам товарів чи не надає послуг, воно стає непотрібним. Головна ідея маркетингу – продавати не товар як такий, а продавати засіб для вирішення споживачем своїх потреб. Товар – це все те, що задовольняє бажання чи потребу і пропонується на ринку з метою привертання уваги, придбання покупцем, використання або споживання ним.
 
Date 2012-05-25
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/13188/1/Kulyk.doc
Кулик , Тамара Анатоліївна (2012) Обґрунтування маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ Рубі Роз Агрікол Ко «ЛТД»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/13188/