Обґрунтування маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ Рубі Роз Агрікол Ко «ЛТД»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обґрунтування маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ Рубі Роз Агрікол Ко «ЛТД»)
|
|
Creator |
Кулик , Тамара Анатоліївна
|
|
Subject |
Комерційно-посередницька діяльність
|
|
Description |
Маркетингова товарна політика – це комплекс заходів зі створення й управління продукцією підприємства для задоволення потреб споживачів та досягнення підприємством власних цілей. Традиційно ця політика становить основний зміст маркетингової діяльності, бо коли підприємство не виготовляє корисних споживачам товарів чи не надає послуг, воно стає непотрібним. Головна ідея маркетингу – продавати не товар як такий, а продавати засіб для вирішення споживачем своїх потреб. Товар – це все те, що задовольняє бажання чи потребу і пропонується на ринку з метою привертання уваги, придбання покупцем, використання або споживання ним.
|
|
Date |
2012-05-25
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13188/1/Kulyk.doc
Кулик , Тамара Анатоліївна (2012) Обґрунтування маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ Рубі Роз Агрікол Ко «ЛТД»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13188/
|
|