Запис Детальніше

«Управління збутом на принципах міжнародного маркетингу» (на прикладі СТОВ «Агросвіт»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title «Управління збутом на принципах міжнародного маркетингу» (на прикладі СТОВ «Агросвіт»)
 
Creator Луговий , Роман Володимирович
 
Subject Міжнародна торгівля
 
Description Діяльність сільськогосподарських підприємств мусить базуватися на точному і вивіреному знанні потреб цільового ринку і споживчого попиту, оцінці та врахуванні умов виробництва в найближчий час і на перспективу. Сільськогосподарським товаровиробникам необхідно більше уваги приділяти дослідженню ринку з метою запровадження у виробництво нових перспективних видів продукції, необхідно проводити диверсифікацію виробництва, складати перспективні плани виробництва, поліпшити якість продукції, проводити постійний моніторинг ринку з метою виявлення перспективних видів сільськогосподарської продукції та засобів їх збуту на міжнародні ринки.
 
Date 2012-05-25
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/13196/1/Lugovyi.doc
Луговий , Роман Володимирович (2012) «Управління збутом на принципах міжнародного маркетингу» (на прикладі СТОВ «Агросвіт»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/13196/