«Управління збутом на принципах міжнародного маркетингу» (на прикладі СТОВ «Агросвіт»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
«Управління збутом на принципах міжнародного маркетингу» (на прикладі СТОВ «Агросвіт»)
|
|
Creator |
Луговий , Роман Володимирович
|
|
Subject |
Міжнародна торгівля
|
|
Description |
Діяльність сільськогосподарських підприємств мусить базуватися на точному і вивіреному знанні потреб цільового ринку і споживчого попиту, оцінці та врахуванні умов виробництва в найближчий час і на перспективу. Сільськогосподарським товаровиробникам необхідно більше уваги приділяти дослідженню ринку з метою запровадження у виробництво нових перспективних видів продукції, необхідно проводити диверсифікацію виробництва, складати перспективні плани виробництва, поліпшити якість продукції, проводити постійний моніторинг ринку з метою виявлення перспективних видів сільськогосподарської продукції та засобів їх збуту на міжнародні ринки.
|
|
Date |
2012-05-25
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13196/1/Lugovyi.doc
Луговий , Роман Володимирович (2012) «Управління збутом на принципах міжнародного маркетингу» (на прикладі СТОВ «Агросвіт»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13196/
|
|