Запис Детальніше

Організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції
 
Creator Медведський , Дмитро Олександрович
 
Subject Комерційно-посередницька діяльність
 
Description Молочне галузь — традиційно важлива і невід’ємна галузь сільського господарства, ступінь розвитку якої є однією з ознак прогресу в розвитку сільськогосподарської сфери в цілому. Молочній галузі також відводиться важлива роль у забезпеченні населення молоком та молочною продукцією. Однак, на сьогодні, галузі виробництва і переробки молока опинилися у складній ситуації. Тому виникає необхідність розробки комплексу маркетингових заходів для молокопродуктового підкомплексу АПК України.
 
Date 2012-05-25
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/13199/1/Medvedskiy.doc
Медведський , Дмитро Олександрович (2012) Організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції. Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/13199/