Організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції
|
|
| Creator |
Медведський , Дмитро Олександрович
|
|
| Subject |
Комерційно-посередницька діяльність
|
|
| Description |
Молочне галузь — традиційно важлива і невід’ємна галузь сільського господарства, ступінь розвитку якої є однією з ознак прогресу в розвитку сільськогосподарської сфери в цілому. Молочній галузі також відводиться важлива роль у забезпеченні населення молоком та молочною продукцією. Однак, на сьогодні, галузі виробництва і переробки молока опинилися у складній ситуації. Тому виникає необхідність розробки комплексу маркетингових заходів для молокопродуктового підкомплексу АПК України.
|
|
| Date |
2012-05-25
|
|
| Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/msword
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13199/1/Medvedskiy.doc
Медведський , Дмитро Олександрович (2012) Організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції. Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13199/
|
|