Запис Детальніше

Розробка маркетингової програми підприємства на ринку органічної продукції (на прикладі ВП НУБіП України «Великоснітинське НДГ ім. О.В. Музиченка»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка маркетингової програми підприємства на ринку органічної продукції (на прикладі ВП НУБіП України «Великоснітинське НДГ ім. О.В. Музиченка»)
 
Creator Мулик , Тетяна Володимирівна
 
Subject Дослідницька спеціалізація
 
Description Маркетинг, будучи дуже складним явищем, що має першорядне значення для успіху будь-якого підприємства, припускає розробку загального плану – стратегії маркетингу для товарів і послуг підприємства. Головна задача при розробці маркетингової стратегії полягає в тому, щоб зменшити ступінь невизначеності і ризику, а також забезпечити концентрацію ресурсів на вибраних пріоритетних напрямах розвитку підприємства, фірми.
Успіх підприємства в освоєнні ринку і закріпленні на ринку є результатом організації маркетингу як елемента загальної системи управління, яка в цілому спирається на спеціально розроблену програму маркетингу.
В першому розділі магістерської роботи розкриті теоретичні основи розробки маркетингової програми та особливостей маркетингу органічної продукції.
В другому розділі: проведено стратегічний аналіз діяльності ВП НУБіП України ”Великоснітинське НДГ ім. О.В.Музиченка», а також подана оцінка стану ринку органічної продукції.
В третьому розділі – визначено шляхи вдосконалення програми маркетингу на підприємстві.
 
Date 2012-05-25
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/13204/1/Mulyk.doc
Мулик , Тетяна Володимирівна (2012) Розробка маркетингової програми підприємства на ринку органічної продукції (на прикладі ВП НУБіП України «Великоснітинське НДГ ім. О.В. Музиченка»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/13204/