Розробка маркетингової програми підприємства на ринку органічної продукції (на прикладі ВП НУБіП України «Великоснітинське НДГ ім. О.В. Музиченка»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розробка маркетингової програми підприємства на ринку органічної продукції (на прикладі ВП НУБіП України «Великоснітинське НДГ ім. О.В. Музиченка»)
|
|
Creator |
Мулик , Тетяна Володимирівна
|
|
Subject |
Дослідницька спеціалізація
|
|
Description |
Маркетинг, будучи дуже складним явищем, що має першорядне значення для успіху будь-якого підприємства, припускає розробку загального плану – стратегії маркетингу для товарів і послуг підприємства. Головна задача при розробці маркетингової стратегії полягає в тому, щоб зменшити ступінь невизначеності і ризику, а також забезпечити концентрацію ресурсів на вибраних пріоритетних напрямах розвитку підприємства, фірми. Успіх підприємства в освоєнні ринку і закріпленні на ринку є результатом організації маркетингу як елемента загальної системи управління, яка в цілому спирається на спеціально розроблену програму маркетингу. В першому розділі магістерської роботи розкриті теоретичні основи розробки маркетингової програми та особливостей маркетингу органічної продукції. В другому розділі: проведено стратегічний аналіз діяльності ВП НУБіП України ”Великоснітинське НДГ ім. О.В.Музиченка», а також подана оцінка стану ринку органічної продукції. В третьому розділі – визначено шляхи вдосконалення програми маркетингу на підприємстві. |
|
Date |
2012-05-25
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13204/1/Mulyk.doc
Мулик , Тетяна Володимирівна (2012) Розробка маркетингової програми підприємства на ринку органічної продукції (на прикладі ВП НУБіП України «Великоснітинське НДГ ім. О.В. Музиченка»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13204/
|
|