Запис Детальніше

Управління маркетинговою діяльністю (на прикладі ТОВ «Торговий дім «Мост»»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління маркетинговою діяльністю (на прикладі ТОВ «Торговий дім «Мост»»)
 
Creator Мисик , Оксана Михайлівна
 
Subject Комерційно-посередницька діяльність
 
Description Управління маркетингом є найважливішою складовою загальної системи управління підприємством. Його головне завдання полягає в тому, щоб домогтися найкращого узгодження внутрішніх можливостей підприємства з вимогами зовнішнього середовища для одержання прибутку.
Управління маркетингом – це практичне здійснення ретельно продуманої інтегрованої політики підприємства на ринку, яка включає організацію, аналіз, планування, проведення заходів, спрямованих на досягнення певних цілей підприємства на ринку і контроль. Управління маркетингом - це сукупність заходів, що регулюють позицію підприємства на ринку за допомогою маркетингових функцій.
 
Date 2012-05-25
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/13205/1/Mysyk.doc
Мисик , Оксана Михайлівна (2012) Управління маркетинговою діяльністю (на прикладі ТОВ «Торговий дім «Мост»»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/13205/