Управління маркетинговою діяльністю (на прикладі ТОВ «Торговий дім «Мост»»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління маркетинговою діяльністю (на прикладі ТОВ «Торговий дім «Мост»»)
|
|
Creator |
Мисик , Оксана Михайлівна
|
|
Subject |
Комерційно-посередницька діяльність
|
|
Description |
Управління маркетингом є найважливішою складовою загальної системи управління підприємством. Його головне завдання полягає в тому, щоб домогтися найкращого узгодження внутрішніх можливостей підприємства з вимогами зовнішнього середовища для одержання прибутку. Управління маркетингом – це практичне здійснення ретельно продуманої інтегрованої політики підприємства на ринку, яка включає організацію, аналіз, планування, проведення заходів, спрямованих на досягнення певних цілей підприємства на ринку і контроль. Управління маркетингом - це сукупність заходів, що регулюють позицію підприємства на ринку за допомогою маркетингових функцій. |
|
Date |
2012-05-25
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13205/1/Mysyk.doc
Мисик , Оксана Михайлівна (2012) Управління маркетинговою діяльністю (на прикладі ТОВ «Торговий дім «Мост»»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13205/
|
|