Запис Детальніше

Вдосконалення маркетингової збутової політики

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вдосконалення маркетингової збутової політики
 
Creator Посунько , Олександра Володимировича
 
Subject Комерційно-посередницька діяльність
 
Description Підприємства в умовах ринкової економіки значну увагу приділяють проблемам оптимізації процесу просування товарів від виробника до споживача. Результати їхньої господарської діяльності багато в чому залежать від того, наскільки правильно обрані канали розподілу товарів, форми і методи їхнього збуту, від широти асортименту і якості наданих підприємством послуг, пов'язаних з реалізацією продукції.
 
Date 2012-05-25
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/13213/1/Posunko.doc.doc
Посунько , Олександра Володимировича (2012) Вдосконалення маркетингової збутової політики. Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/13213/