Обґрунтування маркетингової цінової політики підприємства (на прикладі ПСП «Поділля-Агро»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обґрунтування маркетингової цінової політики підприємства (на прикладі ПСП «Поділля-Агро»)
|
|
Creator |
Сакевич , Інна Анатоліївна
|
|
Subject |
Комерційно-посередницька діяльність
|
|
Description |
Ціна – економічна категорія, що визначає кінцеве джерело прибутків і внутрішню субстанцію товару, тобто є результатом взаємодії всіх ціноутворюючих факторів. Ціна в системі ринкових відносин – це індикатор, що відображає політику підприємства і кон’юнктуру ринку, та регулятор, за допомогою якого здійснюється вплив на попит і пропозицію, структуру ринку, оборотність товарних запасів. В той же час здійснюється зворотній вплив попиту і пропозиції на ціну.
|
|
Date |
2012-05-25
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13215/1/Sakevich.doc
Сакевич , Інна Анатоліївна (2012) Обґрунтування маркетингової цінової політики підприємства (на прикладі ПСП «Поділля-Агро»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13215/
|
|