Запис Детальніше

Обґрунтування маркетингової цінової політики підприємства (на прикладі ПСП «Поділля-Агро»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обґрунтування маркетингової цінової політики підприємства (на прикладі ПСП «Поділля-Агро»)
 
Creator Сакевич , Інна Анатоліївна
 
Subject Комерційно-посередницька діяльність
 
Description Ціна – економічна категорія, що визначає кінцеве джерело прибутків і внутрішню субстанцію товару, тобто є результатом взаємодії всіх ціноутворюючих факторів. Ціна в системі ринкових відносин – це індикатор, що відображає політику підприємства і кон’юнктуру ринку, та регулятор, за допомогою якого здійснюється вплив на попит і пропозицію, структуру ринку, оборотність товарних запасів. В той же час здійснюється зворотній вплив попиту і пропозиції на ціну.
 
Date 2012-05-25
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/13215/1/Sakevich.doc
Сакевич , Інна Анатоліївна (2012) Обґрунтування маркетингової цінової політики підприємства (на прикладі ПСП «Поділля-Агро»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/13215/