Розробка стратегій просування товарів на ринок
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розробка стратегій просування товарів на ринок
|
|
Creator |
Шевченко , Ольга Олегівна
|
|
Subject |
Рекламний бізнес
|
|
Description |
Просування товарів, впровадження найсучасніших методів є невід'ємною частиною організації збуту продукції на підприємствах та забезпечення їх конкурентоспромож-ності. Підприємствам, що планують вихід на нові ринки, необхідна не тільки детальна інформація про цей ринок, а ще і довгостроковий план дій. Для складання такого плану необхідно не тільки представляти ситуацію, що склалася на ринку, але й передбачати можливі зміни, які можуть виникнути в тій або іншій ситуації.
|
|
Date |
2012-05-25
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13216/1/Shevchenko.doc.doc
Шевченко , Ольга Олегівна (2012) Розробка стратегій просування товарів на ринок. Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13216/
|
|