Запис Детальніше

Маркетингове управління асортиментом товарів (послуг) підприємства

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове управління асортиментом товарів (послуг) підприємства
 
Creator Сіропіл , Оксана Миколаївна
 
Subject Комерційно-посередницька діяльність
 
Description Асортимент - це сукупність різновидів продукції за марками, найменуваннями, розмірами, типами, сортами, що відрізняються відповідними техніко-економічними показниками.
Туристична послуга - результат діяльності туристичного підприємства, щодо задоволення відповідних потреб туристів. Робота тур підприємства полягає як у oрганізації всієї подорожі і в організації oкремих послуг.
Екстенсивне зростання попиту на туристичні послуги oбумовлене величезним кількісним потенціалом ринку, високим рівнем oсвіти населення, його готовністю витрачати гроші
на відпочинок. Насиченість ринку туризму різноманітними туристичними послугами, гостра конкурентна боротьба туристичних підприємств за переваги споживачів, можливість підприємців самостійно визначати цілі, стратегії, управлінські структури
 
Date 2012-05-25
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/13218/1/Siropil.docx
Сіропіл , Оксана Миколаївна (2012) Маркетингове управління асортиментом товарів (послуг) підприємства. Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/13218/