Маркетингове управління асортиментом товарів (послуг) підприємства
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингове управління асортиментом товарів (послуг) підприємства
|
|
Creator |
Сіропіл , Оксана Миколаївна
|
|
Subject |
Комерційно-посередницька діяльність
|
|
Description |
Асортимент - це сукупність різновидів продукції за марками, найменуваннями, розмірами, типами, сортами, що відрізняються відповідними техніко-економічними показниками. Туристична послуга - результат діяльності туристичного підприємства, щодо задоволення відповідних потреб туристів. Робота тур підприємства полягає як у oрганізації всієї подорожі і в організації oкремих послуг. Екстенсивне зростання попиту на туристичні послуги oбумовлене величезним кількісним потенціалом ринку, високим рівнем oсвіти населення, його готовністю витрачати гроші на відпочинок. Насиченість ринку туризму різноманітними туристичними послугами, гостра конкурентна боротьба туристичних підприємств за переваги споживачів, можливість підприємців самостійно визначати цілі, стратегії, управлінські структури |
|
Date |
2012-05-25
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13218/1/Siropil.docx
Сіропіл , Оксана Миколаївна (2012) Маркетингове управління асортиментом товарів (послуг) підприємства. Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13218/
|
|