Запис Детальніше

Управління конкурентними перевагами на зовнішньому ринку ( на прикладі ТОВ «Тревел Маркет»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління конкурентними перевагами на зовнішньому ринку ( на прикладі ТОВ «Тревел Маркет»)
 
Creator Тіхонов , Олексій Васильович
 
Subject Міжнародна торгівля
 
Description Досягнення конкурентних переваг є метою і результатом стратегічного управління підприємства, концентрованим проявом лідерства серед конкурентів. Їх особливості і механізм формування представляють собою один із ключових факторів конкурентоспроможності. Необхідність управління процесами пошуку, формування і розвитку конкурентних переваг обумовлює їхню оцінку, що дозволить досягти поставленої мети.
Конкурентоспроможність - це здатність об'єкта, що характеризується ступенем реального чи потенційного задоволення ним певної потреби у порівнянні з аналогічними об'єктами, представленими на певному ринку. Конкурентоспроможність визначає здатність витримати конкуренцію у порівнянні з аналогічними об'єктами.
Управління конкурентоспроможністю послуг
є безперервним процесом, який пов'язаний з необхідністю вчасно реагувати на зниження будь-якого з показників конкурентоспроможності, із вживанням відповідних заходів, здатних попередити втрати ринкових позицій й фінансових засобів
 
Date 2012-05-25
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/13219/1/Tihonov.docx
Тіхонов , Олексій Васильович (2012) Управління конкурентними перевагами на зовнішньому ринку ( на прикладі ТОВ «Тревел Маркет»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/13219/