Управління конкурентними перевагами на зовнішньому ринку ( на прикладі ТОВ «Тревел Маркет»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління конкурентними перевагами на зовнішньому ринку ( на прикладі ТОВ «Тревел Маркет»)
|
|
Creator |
Тіхонов , Олексій Васильович
|
|
Subject |
Міжнародна торгівля
|
|
Description |
Досягнення конкурентних переваг є метою і результатом стратегічного управління підприємства, концентрованим проявом лідерства серед конкурентів. Їх особливості і механізм формування представляють собою один із ключових факторів конкурентоспроможності. Необхідність управління процесами пошуку, формування і розвитку конкурентних переваг обумовлює їхню оцінку, що дозволить досягти поставленої мети. Конкурентоспроможність - це здатність об'єкта, що характеризується ступенем реального чи потенційного задоволення ним певної потреби у порівнянні з аналогічними об'єктами, представленими на певному ринку. Конкурентоспроможність визначає здатність витримати конкуренцію у порівнянні з аналогічними об'єктами. Управління конкурентоспроможністю послуг є безперервним процесом, який пов'язаний з необхідністю вчасно реагувати на зниження будь-якого з показників конкурентоспроможності, із вживанням відповідних заходів, здатних попередити втрати ринкових позицій й фінансових засобів |
|
Date |
2012-05-25
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13219/1/Tihonov.docx
Тіхонов , Олексій Васильович (2012) Управління конкурентними перевагами на зовнішньому ринку ( на прикладі ТОВ «Тревел Маркет»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13219/
|
|