Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі ТОВ «Ясенсвіт»)
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі ТОВ «Ясенсвіт»)
|
|
| Creator |
Ткаченко , Дмитро Сергійович
|
|
| Subject |
Комерційно-посередницька діяльність
|
|
| Description |
Управління маркетингом це аналіз, планування, реалізація та контроль програм, які спрямовано на створення, підтримку і розширення вигідних відносин з цільовим покупцем для досягнення глобальних цілей компанії. Щоб успішно функціонувати на ринку підприємство має створити ефективну систему маркетингу. |
|
| Date |
2012-05-25
|
|
| Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/msword
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13220/1/Tkachenko.doc
Ткаченко , Дмитро Сергійович (2012) Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі ТОВ «Ясенсвіт»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13220/
|
|