Маркетингове управління асортиментом товарів на зовнішньому ринку
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингове управління асортиментом товарів на зовнішньому ринку
|
|
Creator |
Воробей , Оксана Степанівна
|
|
Subject |
Міжнародна торгівля
|
|
Description |
Товарна політика належить як до загальнокорпоративних проблем, так і до проблем маркетингу, однією із функцій якого є розроблення товару та планування асортименту з орієнтацією на вимоги ринку. Маркетингова товарна політика — комплекс заходів, за яких один або кілька товарів використовуються як основні інструменти виробничо-збутової діяльності фірми. Іншими словами, це розроблення та прийняття рішень щодо створення і просування на ринку товарів підприємства |
|
Date |
2012-05-25
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13223/1/Vorobey.doc.docx
Воробей , Оксана Степанівна (2012) Маркетингове управління асортиментом товарів на зовнішньому ринку. Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13223/
|
|