Запис Детальніше

Маркетингове управління асортиментом товарів на зовнішньому ринку

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове управління асортиментом товарів на зовнішньому ринку
 
Creator Воробей , Оксана Степанівна
 
Subject Міжнародна торгівля
 
Description Товарна політика належить як до загальнокорпоративних проблем, так і до проблем маркетингу, однією із функцій якого є розроблення товару та планування асортименту з орієнтацією на вимоги ринку.
Маркетингова товарна політика — комплекс заходів, за яких один або кілька товарів використовуються як основні інструменти виробничо-збутової діяльності фірми. Іншими словами, це розроблення та прийняття рішень щодо створення і просування на ринку товарів підприємства
 
Date 2012-05-25
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/13223/1/Vorobey.doc.docx
Воробей , Оксана Степанівна (2012) Маркетингове управління асортиментом товарів на зовнішньому ринку. Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/13223/