THEORETICAL ASPECTS OF LIGHTWEIGHT HELIPAD PAVEMENT CALCULATION
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THEORETICAL ASPECTS OF LIGHTWEIGHT HELIPAD PAVEMENT CALCULATION
Теоретические особенности расчета мобильных вертодромных покрытий Теоретичні особливості розрахунку мобільних вертодромних покриттів |
|
Creator |
Bliznyuk, Taras; National Aviation University
|
|
Subject |
—
helipad; heliport; lightweight pavement; membrane shell; metal plate; mobile pavement 625.717.02 (045) — вертодром; вертолётная площадка; мембранная оболочка; металлическая плита; облегчённое покрытие; сборное покрытие 625.717.02 (045) — вертодром; вертолітний майданчик; збірне покриття; мембранна оболонка; металева плита; полегшене покриття 625.717.02 (045) |
|
Description |
The article focuses on the calculation of mobile heliport and airport pavement. Benefits anddisadvantages of using steel plates as a pavement material and history of its development are presented. Basiccalculation relations, which could be used in the development of standard calculation procedure of mobile pavements,are also given.
Рассмотрены вопросы определения напряженно-деформированного состояния временных покрытий подвоздушные суда, расчета мобильных аэродромных и вертодромных покрытий. Отмечено, что на Украине несуществует нормативной документации по проектированию, расчету вертодромных покрытий разных типов,устройству временных покрытий из тонких металлических или резинокордовых плит. В качестве модели плитыпокрытия для получения основных расчетных зависимостей выбрана тонкостенная оболочка на упругомосновании. Работа основания смоделирована с помощью набора пружин, не связанных друг с другом.Приведены расчетные зависимости, которые могут быть использованы при разработке нормативной методикирасчета мобильных покрытий. Розглянуто питання визначення напружено-деформованого стану тимчасових покриттів під повітряні судна,розрахунку мобільних аеродромних та вертодромних покриттів. Зазначено, що в Україні не існує нормативноїдокументації щодо проектування, розрахунку вертодромних покриттів різних типів, влаштування тимчасовихпокриттів із тонких металевих або гумокордових плит. Як модель плити покриття для отримання основнихрозрахункових залежностей вибрано тонкостінну оболонку на пружній основі. Роботу основи змодельовано задопомогою набору пружин, що не пов'язані одна з одною. Наведено розрахункові залежності, які можуть бутивикористані під час розроблення нормативної методики розрахунку мобільних покриттів. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-02-23
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/7566
|
|
Source |
Вестник Национального авиационного университета; Том 60, № 3 (2014); 59-64
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 60, № 3 (2014); 59-64 Proceedings of National Aviation University; Том 60, № 3 (2014); 59-64 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|