Запис Детальніше

ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЯ ВЧИТЕЛЯ ЯК ПРЕДМЕТ ТЕОРЕТИЧНОГО АНАЛІЗУ

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/5911/
 
Title ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЯ ВЧИТЕЛЯ ЯК ПРЕДМЕТ ТЕОРЕТИЧНОГО АНАЛІЗУ
PROFESSIONALISM OF TEACHER AS SUBJECT THEORETICAL ANALYSIS
ПРОФЕССИОНАЛИЗАЦИЯ УЧИТЕЛЯ КАК ПРЕДМЕТ ТЕОРЕТИЧЕСКОГО АНАЛИЗА
 
Creator Чала, Олена Андріївна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description В роботі проаналізовано зміст компетентнісного та акмеологічного підходів щодо проблеми професіоналізації вчителя, з’ясовано тлумачення етапів його професійного шляху у роботах А.К. Маркової та Н.В. Кузьміної.
This paper analyzes the content and competence acmeological approaches to the problem of professionalisation of teachers, clarified interpretation stages of his professional path in the works AK Markova and NV Kuzmina.
В работе проанализировано содержание компетентносного и акмеологического подходов в рамках проблемы профессионализации учителя, выяснено толкование этапов его профессионального пути в работах А.К. Марковой и Н.В. Кузьминой.
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/5911/1/L_CHALA_.pdf
Чала, Олена Андріївна (2012) ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЯ ВЧИТЕЛЯ ЯК ПРЕДМЕТ ТЕОРЕТИЧНОГО АНАЛІЗУ ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] : Збірник наук. праць / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (8).