ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ УРОКУ РІДНОЇ МОВИ (THE PEDAGOGICAL DESIGNING OF THE MOTHER TONGUE LESSON)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/3520/
|
|
Title |
ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ УРОКУ РІДНОЇ МОВИ (THE PEDAGOGICAL DESIGNING OF THE MOTHER TONGUE LESSON) |
|
Creator |
Кучеренко, I. (I. Kucherenko)
|
|
Subject |
Pedagogics
|
|
Description |
У статті з’ясовано специфіку педагогічного проектування сучасного уроку української мови, визначено теоретико-методологічні особливості моделювання змістових компонентів і структурних етапів уроку рідної мови. Педагогічне проектування як цілісний комплекс дій учителя забезпечує розробку ефективної технології сучасного навчального заняття та реалізацію педагогічного проекту з метою розвитку комунікативної компетентності учнів. Педагогічне проектування словесника складається з основних етапів − моделювання, власне проектування, конструювання. (The article revealed the specifics of the pedagogical design of the modern Ukrainian language classes, defined theoretical and methodological features of the semantic modeling of structural components and stages of the lesson native language. Pedagogical design a coherent set of actions the teacher provides effective technology development of modern educational classes and implementing educational project to develop communicative competence of students. Pedagogical design language and literature consists of the main stages – design, proper design, and construction.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Острозька академія».
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/3520/1/Kucherenko_NZ_Vyp_29.pdf
Кучеренко, I. (I. Kucherenko) (2014) ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ УРОКУ РІДНОЇ МОВИ (THE PEDAGOGICAL DESIGNING OF THE MOTHER TONGUE LESSON). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.29). pp. 50-53. |
|