Запис Детальніше

МІСЦЕ СЛОВОТВІРНИХ НОРМ У СИСТЕМІ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ (THE PLACE OF THE WORD FORMATION STANDARDS IN THE SYSTEM OF THE SPEECH CULTURE AND THE PECULIARITIES OF THEIR MASTERING BY THE STUDENTS OF SECONDARY SCHOOL)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/3521/
 
Title МІСЦЕ СЛОВОТВІРНИХ НОРМ У СИСТЕМІ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ
ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
(THE PLACE OF THE WORD FORMATION STANDARDS IN THE SYSTEM OF THE SPEECH CULTURE AND THE PECULIARITIES OF THEIR MASTERING BY THE STUDENTS OF SECONDARY SCHOOL)
 
Creator Кулик, O. (O. Kulyk)
 
Subject Linguistics. Philology
 
Description У статті зроблено спробу узагальнити визначення поняття «культура мовлення» у словниках, довідниках, посібниках різних галузей наук, обґрунтувати місце словотвірних норм у системі культури мовлення та доцільність створення системи вправ і завдань, спрямованої на формування культури мовлення
учнів основної школи в процесі засвоєння словотвірної системи української мови.
(The article reveals the attempt to generalize the definition of the term «the culture of speaking» in the
dictionaries, reference books, manuals of different branches of science, to ground the place of the word building
standards in the system of speaking culture and the expediency of creation of the exercises and tasks system,
directed to the speaking culture formation of the pupils of the principal school in the process of mastering of the
word building system of Ukrainian.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія».
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/3521/1/Kulyk_NZ_Vyp_29.pdf
Кулик, O. (O. Kulyk) (2014) МІСЦЕ СЛОВОТВІРНИХ НОРМ У СИСТЕМІ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ (THE PLACE OF THE WORD FORMATION STANDARDS IN THE SYSTEM OF THE SPEECH CULTURE AND THE PECULIARITIES OF THEIR MASTERING BY THE STUDENTS OF SECONDARY SCHOOL). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» (Вип.29). pp. 44-49.