Запис Детальніше

Рівень домагань як психологічна детермінанта формування цілеспрямованої активності особистості

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/6083/
 
Title Рівень домагань як психологічна детермінанта формування цілеспрямованої активності особистості
Level of aspirations as a psychological determinant forming purposeful activity of the person
Уровень притязаний как психологическая детерминанта формирования целенаправленной активности личности
 
Creator Лебідь, Неля Костянтинівна
 
Subject Педагогічна освіта
Збірники наукових праць
 
Description У статті розглядається поняття «рівень домагань» як елемент цільової структури діяльності, що пов’язаний з постановкою складних, але досяжних цілей. Суб’єктивна важкість досягнення цілі визначає ступінь мобілізації людини, рівень її старанності, терпіння, наполегливості, і в кінцевому випадку, обумовлює прояв її цілеспрямованої активності. Проаналізовано емпірично виявлене неспівпадіння прояву рівня домагань як індикатора самооцінки та як показника мотивації, пов’язаної з досягненням в підлітковому віці. Доведена необхідність корекції рівня домагань в підлітковому віці для формування цілеспрямованої активності та запобігання внутрішньо особистісних конфліктів.
In the article the concept "level of aspiration" is examined as a part of the activities of the objective structure. Level of aspirations associated with the production of complex, but achievable goals. Subjective difficulty of achieving the goal determines the degree of mobilization of human, level of diligence, patience, perseverance and ultimately leads to the manifestation of his purposeful activity. Analyzed empirically manifest discrepancy manifestation of harassment as an indicator of self-esteem and as an indicator of motivation related to achievement in adolescence. The necessity of correcting level of aspiration to form a purposeful activity and prevention of intrapersonal conflicts in adolescence.
В статье рассматривается понятие «уровень притязаний» как элемент целевой структуры деятельности, связанный с постановкой сложных, но достижимых целей. Субъективная сложность достижения цели определяет степень мобилизации человека, уровень его усердия, терпения, настойчивости, и в конечном счете, обусловливает проявление его целенаправленной активности. Проанализировано эмпирически обнаруженое несовпадение проявления уровня притязаний как индикатора самооценки и как показателя мотивации, связанной с достижением в подростковом возрасте. Доказана необходимость коррекции уровня притязаний в подростковом возрасте для формирования целенаправленной активности и предотвращения внутриличностных конфликтов.
 
Publisher Університет
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/6083/1/N_Lebid_PO_NDLKL.pdf
Лебідь, Неля Костянтинівна (2014) Рівень домагань як психологічна детермінанта формування цілеспрямованої активності особистості Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. (21). с. 102-106. ISSN 2311-2409