КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (THE COMMUNICATIVE-SPEECH ACCOMPANIMENT OF PROFESSIONAL DISCOURSE OF THE FUTURE SPECIALIST OF PRESCHOOL EDUCATION)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/3526/
|
|
Title |
КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (THE COMMUNICATIVE-SPEECH ACCOMPANIMENT OF PROFESSIONAL DISCOURSE OF THE FUTURE SPECIALIST OF PRESCHOOL EDUCATION) |
|
Creator |
Богуш, I. (l. Bohush)
|
|
Subject |
Education
|
|
Description |
У статті з’ясовано сутність поняття «комунікативно-мовленнєвий супровід», його функції, визначено структуру феномену «комунікативно-мовленнєвий супровід підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти»; подано характеристику комунікативно-мовленнєвої діяльності майбутніх вихователів, схарак теризовано педагогічні умови та рівні сформованості україномовної компетенції майбутніх вихователів. (The article deals with the notion «communicative-speech accompaniment», it’s function, structure of the phenomenon «communicative-speech accompaniment of professional discourse of the future specialist of preschool education». The characteristic of communicative-speech activity of the future specialist of preschool education, pedagogical conditions and levels of the augmented Ukrainian-speech competence of the future specialist of preschool education are described in it.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Острозька академія».
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/3526/1/Bohush_NZ_Vyp_29.pdf
Богуш, I. (l. Bohush) (2014) КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (THE COMMUNICATIVE-SPEECH ACCOMPANIMENT OF PROFESSIONAL DISCOURSE OF THE FUTURE SPECIALIST OF PRESCHOOL EDUCATION). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.29). pp. 73-76. |
|