Запис Детальніше

КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (THE COMMUNICATIVE-SPEECH ACCOMPANIMENT OF PROFESSIONAL DISCOURSE OF THE FUTURE SPECIALIST OF PRESCHOOL EDUCATION)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/3526/
 
Title КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОГО
МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(THE COMMUNICATIVE-SPEECH ACCOMPANIMENT OF PROFESSIONAL DISCOURSE OF THE FUTURE SPECIALIST OF PRESCHOOL EDUCATION)
 
Creator Богуш, I. (l. Bohush)
 
Subject Education
 
Description У статті з’ясовано сутність поняття «комунікативно-мовленнєвий супровід», його функції, визначено структуру феномену «комунікативно-мовленнєвий супровід підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти»; подано характеристику комунікативно-мовленнєвої діяльності майбутніх вихователів, схарак теризовано педагогічні умови та рівні сформованості україномовної компетенції майбутніх вихователів.
(The article deals with the notion «communicative-speech accompaniment», it’s function, structure of the
phenomenon «communicative-speech accompaniment of professional discourse of the future specialist of preschool
education». The characteristic of communicative-speech activity of the future specialist of preschool education,
pedagogical conditions and levels of the augmented Ukrainian-speech competence of the future specialist of
preschool education are described in it.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія».
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/3526/1/Bohush_NZ_Vyp_29.pdf
Богуш, I. (l. Bohush) (2014) КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (THE COMMUNICATIVE-SPEECH ACCOMPANIMENT OF PROFESSIONAL DISCOURSE OF THE FUTURE SPECIALIST OF PRESCHOOL EDUCATION). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.29). pp. 73-76.