Запис Детальніше

Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3218/
 
Title Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті
Психолого-педагогические условия реализации компетентносного подхода в современном инклюзивном образовании
Psycho-pedagogical conditions of the competence-based approach in today's inclusive education
 
Creator Крикун, Анастасія Юріївна
 
Subject Педагогічна освіта
 
Description Стаття присвячена питанню реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній дошкільній і початковій освіті. Висвітлені питання підготовки компетентнісного педагога в системі інклюзивної дошкільної і початкової освіти. Звернено увагу на психолого-педагогічні умови реалізації інклюзивної освіти в дошкільному і загальноосвітньому навчальному закладі.
Статья посвящена вопросу реализации компетентностного подхода в современном дошкольном и начальном инклюзивном образовании. Освещены проблемы подготовки компетентного педагога в системе инклюзивного дошкольного и начального образования. Раскрыты вопросы создания психолого-педагогических условий реализации инклюзивного образования в дошкольном и общеобразовательном учебном заведении.
The article is devoted to the implementation of competence-based approach in preschool and primary education. The problems of competent teacher’training in the system of preschool and primary education are discussed. Revealed issues of creating psychological and pedagogical conditions of realization of inclusive education in pre-school and general education school.
 
Publisher ПП "Видавництво "Рідна школа"
 
Date 2013-11
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3218/1/A_Krikun_RS_11_2013_IPPO
Крикун, Анастасія Юріївна (2013) Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті Рідна школа (11). с. 77-80. ISSN 0131-6788