Запис Детальніше

Психолого-педагогічні умови професійного розвитку і самоорганізації вихователів ДНЗ в контексті сучасної інклюзивної освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3219/
 
Title Психолого-педагогічні умови професійного розвитку і самоорганізації вихователів ДНЗ в контексті сучасної інклюзивної освіти
Психолого-педагогические условия профессионального развития и самоорганизации воспитателей ДОУ в контексте современного инклюзивного образования
Psycho-pedagogical conditions for professional development and self kindergarten teachers in the context of modern Inclusive Education
 
Creator Крикун, Анастасія Юріївна
 
Subject Всеукраїнські
 
Description У статті визначені пріоритетні завдання та шляхи розвитку дошкільної інклюзивної освіти в Україні. Визначено роль дошкільної інклюзивної освіти у соціалізації дітей з особливостями психофізичного розвитку. Охарактеризовано особливості роботи вихователів дошкільних установ з дітьми, що мають особливі освітні потреби. Звернено увагу на проблему участі педагога в трансформуванні науково-педагогічних ідей у практику.
В статье определены приоритетные задания и пути развития инклюзивного образования в Украине. Обоснованы особенности работы воспитателей, педагогов и представителей общественных организаций с детьми, которые имеют особенные потребности.
The most important tasks and ways of development of inclusive education in Ukraine are determined in the article. Work peculiarities of educators, teachers and representatives of public organizations that work with children with special needs are grounded here.
 
Date 2012-03
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3219/1/A_Krikun_SOMK_2011_IPPO.pdf
Крикун, Анастасія Юріївна (2012) Психолого-педагогічні умови професійного розвитку і самоорганізації вихователів ДНЗ в контексті сучасної інклюзивної освіти Синергетика і освіта:матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. с. 257-264.