Психолого-педагогічні умови професійного розвитку і самоорганізації вихователів ДНЗ в контексті сучасної інклюзивної освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3219/
|
|
Title |
Психолого-педагогічні умови професійного розвитку і самоорганізації вихователів ДНЗ в контексті сучасної інклюзивної освіти
Психолого-педагогические условия профессионального развития и самоорганизации воспитателей ДОУ в контексте современного инклюзивного образования Psycho-pedagogical conditions for professional development and self kindergarten teachers in the context of modern Inclusive Education |
|
Creator |
Крикун, Анастасія Юріївна
|
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
У статті визначені пріоритетні завдання та шляхи розвитку дошкільної інклюзивної освіти в Україні. Визначено роль дошкільної інклюзивної освіти у соціалізації дітей з особливостями психофізичного розвитку. Охарактеризовано особливості роботи вихователів дошкільних установ з дітьми, що мають особливі освітні потреби. Звернено увагу на проблему участі педагога в трансформуванні науково-педагогічних ідей у практику.
В статье определены приоритетные задания и пути развития инклюзивного образования в Украине. Обоснованы особенности работы воспитателей, педагогов и представителей общественных организаций с детьми, которые имеют особенные потребности. The most important tasks and ways of development of inclusive education in Ukraine are determined in the article. Work peculiarities of educators, teachers and representatives of public organizations that work with children with special needs are grounded here. |
|
Date |
2012-03
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3219/1/A_Krikun_SOMK_2011_IPPO.pdf
Крикун, Анастасія Юріївна (2012) Психолого-педагогічні умови професійного розвитку і самоорганізації вихователів ДНЗ в контексті сучасної інклюзивної освіти Синергетика і освіта:матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. с. 257-264. |
|