Властивості когнітивної складової професійної Я-концепції вчителів початкової школи в контексті інноваційної діяльності
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6467/
|
|
Title |
Властивості когнітивної складової професійної Я-концепції вчителів початкової школи в контексті інноваційної діяльності
|
|
Creator |
Шевцова, Олена Михайлівна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
Статтю присвячено порівняльному аналізу властивостей когнітивної складової професійної Я-концепції вчителів початкової школи, що працюють в умовах інноваційної діяльності та за умов традиційної педагогіки, на основі результатів емпіричного дослідження. Доведено статистично значущі відмінності в ідеальному образі “Я-професіонал” учителів, працюючих за умов традиційної педагогічної діяльності, за інноваційною системою “Росток” та за інноваційною моделлю “Екологія та розвиток”. Обґрунтовано необхідність психокоррекційного впливу на когнітивну складову професійної Я-концепції вчителів, включених в інновації
Статья посвящена сравнительному анализу свойств когнитивной составляющей профессиональной Я-концепции учителей начальной школы, которые работают в условиях инновационной деятельности и в условиях традиционной педагогики, на основе результатов эмпирического исследования. Доказаны статистически достоверные отличия в идеальном образе “Я-профессионал” учителей, работающих при условиях традиционной педагогической деятельности, за инновационной системой “Росток” и за инновационной моделью “Экология и развитие”. Обоснована необходимость психокоррекционного влияния на когнитивную составляющую профессиональной Я-концепции учителей The article is dedicated to comparative analysis of cognitive element in I-concept of elementary school teachers, those who work in innovative teaching environment and those who work in traditional teaching environment. The analysis is done based on empirical data. The article includes statistically proved differences between ideal professional I-image of teachers who work in traditional working environment, those who work within innovative teaching models “Rostok” and “Ecology and Development”. It also proves the necessity of psycho-correctional influence on cognitive element of professional I-concept of teachers |
|
Publisher |
Ун-т менедж. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих
|
|
Date |
2008
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6467/1/Shevtsova%20%D0%9E.%D0%9C._Visnik_2008.pdf
Шевцова, Олена Михайлівна (2008) Властивості когнітивної складової професійної Я-концепції вчителів початкової школи в контексті інноваційної діяльності Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць (9). с. 363-371. |
|