Індивідуалізація підвищення кваліфікації та групові форми навчання: узгодження суперечностей
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6484/
|
|
Title |
Індивідуалізація підвищення кваліфікації та групові форми навчання: узгодження суперечностей
|
|
Creator |
Івашньова, Світлана Володимирівна
|
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
В процесі приєднання до Болонського процесу в сфері професійної освіти кожна окрема держава бере на себе зобов’язанні щодо приєднання до базових принципів організації єдиного освітнього простору. До цих зобов’язань належить прогнозування результатів професійної освіти у вигляді переліку конкретних компетентностей, що детермінує перегляд освітньої парадигми, в тому числі – і провідних принципів діяльності системи вищої професійної та післядипломної педагогічної освіти. Визначення цих принципів має базуватись на двох підходах - особистісному (гуманістичний, антропоцентричний) та компетентністному. Визнання унікальності кожної окремої особистості, її права на самовизначення, з одного боку, та необхідності отримання абсолютно конкретних практико-орієнованих знань, розвитку соціально-значимих компетентностей, з іншого боку, є протиріччям, вирішення якого безумовно впливає на результативність підвищення кваліфікації. Другим протиріччям, що потребує узгодження, є необхідність індивідуалізації змісту в межах традиційної для системи освіти України групової форми навчання. Одним із способів узгодження вказаних суперечностей може стати проектування змісту навчання в системі ППО на основі нечіткої професійної освітньої траєкторії, визначеної з урахуванням регіональних та локальних особливостей професійної діяльності. |
|
Publisher |
«Роял Принт»
|
|
Date |
2014-12-11
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6484/2/%D0%86%D0%B2%D0%B0%D1%88%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%A1.docx
Івашньова, Світлана Володимирівна (2014) Індивідуалізація підвищення кваліфікації та групові форми навчання: узгодження суперечностей Філософсько-теоретичні та практико-зорієнтовані аспекти випереджаючої освіти для сталого розвитку. с. 104-105. |
|