Запис Детальніше

ВНЕСОК ПЕДАГОГІВ-ПРАКТИКІВ У РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ КИЇВЩИНИ (1958–1972 рр. ХХ ст.)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/6498/
 
Title ВНЕСОК ПЕДАГОГІВ-ПРАКТИКІВ У РОЗВИТОК
ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ КИЇВЩИНИ (1958–1972 рр. ХХ ст.)
ВКЛАД ПЕДАГОГОВ-ПРАКТИКОВ В РАЗВИТИЕ ДОШКОЛЬНОГО ВОСПИТАНИЯ КИЕВЩИНЫ (1958–1972 гг. ХХ в.)
CONTRIBUTION PRACTICING TEACHERS TO THE DEVELOPMENT OF EARLY CHILDHOOD EDUCATION KYIV REGION (1958-1972 GG. XX CENTURIES)
 
Creator Венгловська, Олена Анатоліївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті подано результати історико-педагогічних пошуків щодо внеску педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини в 1958-1972 рр. ХХ ст. З’ясовано, що в означених географічних і хронологічних межах у дошкільних закладах напрацьовано значний досвід роботи з розумового, морального, естетичного, трудового виховання, із підготовки дітей до навчання в школі. Фаховий інтерес складає матеріал про зміст і форми поширення перспективного педагогічного досвіду, що не втратив свою значущість у наш час.
В статье представлены результаты историко-педагогических поисков относительно вклада педагогов-практиков в развитие дошкольного воспитания Киевщины в 1958-1972 годах ХХ столетия. Установлено, что в обозначенных географических и хронологических рамках в дошкольных учреждениях накоплен значительный опыт работы по умственному, моральному, эстетическому, трудовому воспитанию, по подготовке детей к обучению в школе. Профессиональный интерес имеют материалы о содержании и формах распространения перспективного педагогического опыта, что не утратил свою значимость и в наше время.
In the historical and pedagogical publications on the results of studying diverse source base highlight the main ideas of innovative pedagogy in the pre-schools in Kiev and Kiev region in 1958–1972-th years. The twentieth century. Found that these geographical and chronological framework of the research in preschool already attained considerable experience with mental, moral, labor education, preparing children for school. Found that the spread of innovative achievements of teachers practitioners spread to urban and regional scientific conferences, seminars, and was shown at the Exhibition of Achievements of National Economy of the Ukrainian SSR and the USSR, published in the form of brochures, monographs, was published in a professional journal «Early childhood education».
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/6498/1/O_Venglovska_VPPRDOK_OD_2014.pdf
Венгловська, Олена Анатоліївна (2014) ВНЕСОК ПЕДАГОГІВ-ПРАКТИКІВ У РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ КИЇВЩИНИ (1958–1972 рр. ХХ ст.) Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання (4). ISSN 2312-5829