Аналіз затримок повітряних кораблів на етапі прибуття до аеропорту
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз затримок повітряних кораблів на етапі прибуття до аеропорту
Анализ задержек воздушных судов на этапе прибытия в аэропорт ANALYSIS OF AIRCRAFT DELAYS AT THE STAGE OF ARRIVAL AT AIRPORT |
|
Creator |
Kharchenko, Volodymyr; National Aviation University, Kyiv, Ukraine; Ningbo University of Technology, Ningbo, Zhejiang, China Tapia, Kateryna; National Aviation University |
|
Subject |
—
аеропорт; затримка; прибуття; процес обслуговування; час очікування; черга 656.7.052:351.814.335.82(045) — аэропорт; время ожидания; задержка; очередь; прибытие; процесс обслуживания 656.7.052:351.814.335.82(045) — airport; arrival; delay; queue; service process; waiting time 656.7.052:351.814.335.82(045) |
|
Description |
Змодельовано процес обслуговування повітряних кораблів на етапі прибуття до аеропорту. Проаналізовано швидкість обслуговування повітряних кораблів в аеропорту, яка впливає на час очікування посадки. Розглянуто причини затримки обслуговування повітряних кораблів на етапі прибуття до аеропорту: неефективна організація повітряного простору, застосування застарілих технологій, доступність злітно-посадкової смуги. Показано, що чим більша частота запитів на обслуговування до пропускної здатності, тим більш чутлива очікувана затримка на зміни в системі.
Смоделирован процесс обслуживания воздушных судов на этапе прибытия в аэропорт. Проанализирована скорость обслуживания воздушных судов в аэропорту, влияющая на время ожидания посадки. Рассмотрены причины задержки обслуживания воздушных судов на этапе прибытия в аэропорт: неэффективная организация воздушного пространства, применение устаревших технологий, доступность взлетно-посадочной полосы. Показано, что чем больше частота запросов на обслуживание к пропускной способности, тем более чувствительна ожидаемая задержка на изменения в системе. Delays in arrival phase of flight depend on the manner in which airspace is organized, the application oftechnology and runway availability. Service process at the stage of arrival at airport is modeled. Service rate at airportthat has influence on waiting time for landing is analyzed. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-02-23
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/7596
|
|
Source |
Вестник Национального авиационного университета; Том 60, № 3 (2014); 28-32
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 60, № 3 (2014); 28-32 Proceedings of National Aviation University; Том 60, № 3 (2014); 28-32 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|