Запис Детальніше

Логіка суб’єктогенезу майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/5595/
 
Title Логіка суб’єктогенезу майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання
Логика субьектогенезу будущего учителя начальных классов в технологии контекстного обучения
Logic subektogeneza future elementaru school teachers in contextual learning technology
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У представленій статті розглянуто категорії „суб’єкт”, „суб’єктність”, „професійна суб’єктність”, визначено структуру професійної суб’єктності, що є ґрунтовними в розумінні сутності „суб’єктогенезу”. Визначено його провідні напрями, які пов’язані з суб’єктною професійною позицією, педагогічною активністю, суб’єктним досвідом, здатністю до рефлексії, антиципацією. Схарактеризовано процес суб’єктогенезу відповідно етапам технології контекстного навчання, що відбиває цілісну динаміку формування професійної суб’єктності майбутнього фахівця.
В представленной статье рассмотрены категории „субъект”, „субъектность”, „профессиональная субъектность”, определена структура профессиональной субъектности, являющиеся базовыми в понимании сущности „субьектогенеза”. Определено его ведущие направления, связанные с субъектной профессиональной позицией, педагогической активностью, субъектным опытом, способностью к рефлексии, антиципации. Охарактеризован процесс субьектогенеза в соответствии с этапами технологии контекстного обучения, отражающими целостную динамику формирования профессиональной субъектности будущего специалиста.
In the present article the category „subject”, „subjectivity”, „professional subjectivity”, the structure of professional subjectivity that is sound in the sense of essence „subyektohenezu”. Identified its key areas related to the subject position of professional, educational activity, personal experience, capacity for reflection and anticipation. Author determined adaptively according subyektohenezu process and technology, simulation and technology, vocational and technological stage technology learning context that reflects the dynamics of the formation of a coherent subjectivity future of professional specialist.
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/5595/1/V_Zhelanova_NVUNUPSR_34_GI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2014) Логіка суб’єктогенезу майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота» (34). с. 81-84.