Запис Детальніше

Педагогічний інструментарій технології контекстного навчання

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/5597/
 
Title Педагогічний інструментарій технології контекстного навчання
Педагогический инструментарий технологии контекстного обучения
Рedagogical instruments technology contextual learning
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розкрито педагогічний інструментарій технології контекстного навчання, що представлений неімітаційними (лекції контекстного типу), імітаційними ігровими (ділова гра контекстної спрямованості) та імітаційними неігровими (аналіз педагогічних ситуацій та розв’язання педагогічних задач контекстної спрямованості) організаційними формами навчання контекстного типу. Розглянуто методи двостороннього представлення матеріалу (діалог, полілог, дискусія), а також метод інтроспекції, що є ґрунтовними у технології контекстного навчання.
В статье раскрыт педагогический инструментарий технологии контекстного обучения, который представленный неимитационными (лекции контекстного типа), имитационными игровыми (деловая игра контекстной направленности) и имитационными неигровыми (анализ педагогических ситуаций и решения педагогических задач контекстной направленности) организационными формами обучения контекстного типа. Рассмотрены методы двустороннего представления материала (диалог, полилог, дискуссия), а также метод интроспекции, на которых базируется технология контекстного обучения.
The article discloses a pedagogical tool technology contextual learning, submitted neimitatsionnymi (lecture context type), simulation games (game business contextual orientation) and non-gaming simulation (analysis of pedagogical situations and solving problems of contextual pedagogical orientation) organizational forms of learning context type. The methods of bilateral presentation material (dialogue polylogue discussion), and the method of introspection, which is based on the technology of contextual learning.
 
Publisher Херсонська академія неперервної освіти
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/5597/1/V_Zelanova_PA_24_GI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2014) Педагогічний інструментарій технології контекстного навчання Педагогічний альманах (24). с. 28-34.