Запис Детальніше

Використання задачного підходу в технології контекстного навчання майбутнього педагога

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/5603/
 
Title Використання задачного підходу в технології контекстного навчання майбутнього педагога
Использование задачного подхода в технологии контекстного обучения будущего педагога
Using technology task approach in contextual learning future teachers
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У представленій статті розкрито сутність задачного підходу й обґрунтовано доцільність його впровадження в технології контекстного навчання. Подано дефініційний аналіз понять ,,задача”, ,,педагогічна задача”, ,,педагогічна ситуація”. Уведено та обґрунтовано поняття педагогічної задачі контекстної спрямованості. Виокремлено її типи, а саме: мотиваційні, рефлексивно-аналітичні , задачі смислової та суб’єктної спрямованості. Розглянуто механізм розв’язання даних задач, що представлений діагностико-аналітичною, конструктивною, виконавською фазами. Запропоновано алгоритм аналізу педагогічних ситуацій та розв’язання педагогічних задач контекстної спрямованості.
В представленной статье раскрыты сущность, характерные особенности задачного подхода и обоснована целесообразность его внедрения в технологии контекстного обучения. Подано дефиниционный анализ понятий ,,задача”, ,,педагогическая задача”, ,,педагогическая ситуация”. Введено и обосновано понятие педагогической задачи контекстной ориентации. Выделены ее типы, а именно: мотивационные, рефлексивно-аналитические, задачи смысловой и субъектной направленности. Рассмотрен механизм решения данных задач, представленный диагностико-аналитической, конструктивной, исполнительской фазами. Предложен алгоритм анализа педагогических ситуаций и решения педагогических задач контекстной направленности.
In the present article deals with the nature, characteristics of task approach and the expediency of its implementation in the context of technology training future teachers. Posted Definitional analysis concepts ,,problem”, ,,pedagogical problem”, ,,pedagogical situation”. Was put and proved the concept of contextual teaching task orientation. The mechanism of solving educational problems contextual orientation that is presented diagnostic and analytical phase, which includes analytical phase; constructive phase that combines planning and design phase; performing phase related to the practical embodiment,, developed project. The algorithm of analysis of pedagogical situations and decision of pedagogical tasks is offered in the article.
 
Publisher К.: НУОУ
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/5603/1/V_Zhelanova_VNUOU_6_43_GI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2014) Використання задачного підходу в технології контекстного навчання майбутнього педагога Вісник Національного університету оборони України (6 (43)). с. 51-56.