To the problem of study of a child in psychological and pedagogical heritage of A. Lazurskiy (early twentieth century)
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6259/
|
|
Title |
To the problem of study of a child in psychological and pedagogical heritage of A. Lazurskiy (early twentieth century)
До проблеми вивчення дитини у психолого-педагогічній спадщині О. Лазурського (початок ХХ століття) К проблеме изучения ребенка в психолого-педагогическом наследии А.Ф.Лазурского (начало ХХ века) |
|
Creator |
Леонтьєва, Інна Василівна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
Exploring the nature of a child, the child's personality, individual characteristics, peculiarities of formation and development in educational process is one of the main problems of modern pedagogy. The most significant contribution among scientists in thearea of study of a child and children individual peculiarities was made by A. Lazurskiy (1874-1917). Established that A. Lazurskiy was favorable to the usage of psychological knowledge in teaching practice and was deeply convinced in possibility of upbringing schoolchildren on basis of detailed and planned studying of children nature with psychological and pedagogical methods. It is identified that A. Lazurskiy developed a versatile method to research a holistic personality of a child in the educational process - a natural experiment , and was the author of "experimental classes" as a valuable educational tools.
Вивчення природи дитини, особистість дитини, її індивідуальні особливості та особливості її формування й розвитку в педагогічному процесі є одними з ключових завдань сучасної педагогічної науки . Найбільш помітний вклад серед учених в галузі вивчення дитини та її індивідуальних особливостей здійснив О. Лазурський (1874-1917). Встановлено, що О. Лазурський прихильно ставився до використання психологічних знань у педагогічній практиці і був глибоко переконаний у можливості виховання школярів на основі даних детального й спланованого їх дослідження за допомогою психолого-педагогічних методів. Виявлено, що О. Лазурський розробив універсальний метод цілісного вивчення особистості дитини в педагогічному процесі - природний експеримент, і був автором «експериментальних уроків» як повноцінних освітніх засобів. Изучение природы ребенка, личность ребенка, его индивидуальные особенности и особенности ее формирования и развития в педагогическом процессе являются одними из ключевых задач современной педагогической науки. Наиболее заметный вклад среди ученых в области изучения ребенка и его индивидуальных особенностей совершил А. Лазурский (1874-1917). Установлено, что А. Лазурский благоволил к использованию психологических знаний в педагогической практике и был глубоко убежден в возможности воспитания школьников на основе данных детального и спланированного их исследования с помощью психолого-педагогических методов. Выявлено, что А. Лазурский разработал универсальный метод целостного изучения личности ребенка в педагогическом процессе - естественный эксперимент, и был автором «экспериментальных уроков» как полноценных образовательных средств. |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6259/1/I_Leontyeva_SEG_10_GI.pdf
Леонтьєва, Інна Василівна (2014) До проблеми вивчення дитини у психолого-педагогічній спадщині О. Лазурського (початок ХХ століття) Studia Europaea Gnesnensia – czasopismo nauowe i seria wydawnicza (10). ISSN 2082-5951 |
|