Запис Детальніше

Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/6428/
http://osvitologia.kubg.edu.ua/numbers/22-arkhiv-nomeriv-2014-roku/40-3-2014-roku.html
 
Title Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку
Гражданская активность студентов: психологическая характеристика проявлений развития
Civic engagement of student: psychological characteristics of manifestation of the development
 
Creator Саврасова-В'юн, Тетяна Олександрівна
Чернуха, Надія Миколаївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті викладено загальну стратегію експериментального дослідження громадянської активності студентів. Представлено діагностичний інструментарій для вивчення рівнів і чинників сформованості громадянської активності студентів. Проаналізовано рівень сформованості громадянської активності у студентів.
В статье изложены общую стратегию экспериментального исследования гражданской активности студентов. Представлены диагностический инструментарий для изучения уровней и факторов сформированности гражданской активности студентов. Проанализирован уровень сформированности гражданской активности студентов.
The article outlines the overall strategy of an experimental study of civic activity of students. Presents a diagnostic tool to study the levels and factors of formation of civic activity of students. Analyzed the level of development of civic activity of students.
 
Publisher ВП "Едельвейс"
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/6428/1/T_Savrasova_N_Chernuha_O_3_GI.pdf
Саврасова-В'юн, Тетяна Олександрівна та Чернуха, Надія Миколаївна (2014) Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку Освітологія / польсько-український щорічник українсько-польський (3). с. 122-125. ISSN 2226-3012