Запис Детальніше

European Higher Education Area Development: results and prospects

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/6617/
 
Title European Higher Education Area Development: results and prospects
Напрями створення освітнього Європейського простору: нормативно-правовий аспект
Направления создания образовательного европейского пространства: нормативно-правовой аспект
 
Creator Мосьпан, Наталя Вікторівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description The article says about the current state of development of the European Higher Education Area (EHEA), namely about the analysis of the results of this process after the adoption of the Bologna Declaration and it identifies possible prospects. The basic material research is authentic independent reports for European Commission made by group of researchers. The analysis of the implementation of the EHEA process has been made on the following criteria: 1) Expansion of higher education. 2) The Bologna three-cycle structure of the higher education. 3) European credit transfer and accumulation system and the Diploma Supplement. 4) The National Qualifications Framework. 5) Student mobility. 6) Trends in higher education.
У статті йдеться про сучасний стан розвитку Європейського простору вищої освіти (ЄПВО), а саме аналіз результатів цього процессу після прийняття Болонської декларації та визначаються можливі перспективи розвитку. Основним матеріалом дослідження є автентичні джерела – незалежні звіти Європейської Комісії. Аналіз результатів процесу реалізації ЄПВО здійснено за наступними критеріями: розширення системи вищої освіти; Болонська трициклічна структура навчання; Європейська Кредитна система переносу та накопичення балів та Додаток до диплома; національна рамка кваліфікацій; студентська мобільність та тенденції отримання вищої освіти.
В статье говорится о современном состоянии развития Европейского пространства высшего образования (ЕПВО), а именно анализ результатов этого процесса после принятия Болонской декларации и определяются возможные перспективы развития. Основным материалом исследования являются аутентичные источники - независимые отчеты Европейской Комиссии. Анализ результатов процесса реализации Европейского пространства высшего образования осуществлено по следующим критериям: расширение системы высшего образования; Болонская трициклические структура обучения; Европейская Кредитная система переноса и накопления баллов и Приложение к диплому; национальная рамка квалификаций; студенческая мобильность и тенденции получения высшего образования.
 
Publisher Варшава-Київ
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/6617/7/N_Mospan_OPUJ_3_GI.pdf
Мосьпан, Наталя Вікторівна (2014) Напрями створення освітнього Європейського простору: нормативно-правовий аспект Освітологія. Польсько-український журнал, ІІІ. с. 65-70. ISSN 2226-3012