Запис Детальніше

РОЛЬ КОГНІТИВНО-КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ В ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯ (The role of cognitive-communicative approach in the optimization of teaching Ukrainian language for special purposes)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/3545/
 
Title РОЛЬ КОГНІТИВНО-КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ В ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ
ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯ
(The role of cognitive-communicative approach in the optimization of teaching Ukrainian language for special purposes)
 
Creator Мушировська, Н. (N. Mushyrovska)
 
Subject Linguistics. Philology
 
Description У статті розглянуто особливості когнітивно-комунікативної методики навчання української мови професійного спілкування: теоретичні й концептуальні засади, лінгводидактичні принципи, мотивація навчання, засоби навчання на основі тексту, реалізація в когнітивно-розвивальних вправах.
(Peculiarities of cognitive and communicative method of learning the Ukrainian language for professional
communication is analyzed in the article. There are theoretical and conceptual principals, linguo– didactics,
incentive of learning, means learning from text and which represents in cognitive and developing exercises.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія».
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/3545/1/Mushyrovska_NZ_Vyp_29.pdf
Мушировська, Н. (N. Mushyrovska) (2014) РОЛЬ КОГНІТИВНО-КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ В ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯ (The role of cognitive-communicative approach in the optimization of teaching Ukrainian language for special purposes). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.29). pp. 138-143.