Запис Детальніше

Сучасний урок: теорія і практика (дидактичний аспект)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/5360/
 
Title Сучасний урок: теорія і практика (дидактичний аспект)
Современный урок: теория и практика (дидактический аспект)
Modern lesson: Theory and Practice (didactic aspect)
 
Creator Максименко, Валентина Петрівна
 
Subject Науково-методичні журнали
 
Description З погляду на те, що навчання – це сумісна взаємопов’язана діяльність вчителя і учня по передачі та засвоєнню знань, кінцевою метою уроку має стати отримання учнями знань, умінь і навичок. Вчитель же скеровує діяльність учня у навчально-пізнавальному процесі.Традиційно ж вчитель планує, організовує і проводить уроки, на яких домінує діяльність вчителя (дати, пояснити, показати, продемонструвати, розтлумачити тощо).
С точки зрения на то, что обучение - это совместная взаимосвязанная деятельность учителя и ученика по передаче и усвоению знаний, конечной целью урока должно стать получение учащимися знаний, умений и навыков. Учитель же направляет деятельность ученика в учебно-познавательном процеси.Традицийно же учитель планирует, организует и проводит уроки, на которых доминирует деятельность учителя (даты, объяснить, показать, продемонстрировать, растолковать и т.д.).
In view of the fact that education - is compatible activities linked to teacher and student transfer and learning, lesson ultimate goal should be to get the students knowledge and skills. The teacher also directs student activities in teaching and learning protsesi.Tradytsiyno same teacher plans, organizes and conducts lessons, which dominates the activities of teachers (dates, explain, show, demonstrate, explain, etc.).
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/5360/1/V_Maksymenko_MSS_11_GI.pdf
Максименко, Валентина Петрівна (2013) Сучасний урок: теорія і практика (дидактичний аспект) Математика в сучасній школі (11). с. 11-16.