Методика підготовки, організації та проведення виховної справи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5361/
|
|
Title |
Методика підготовки, організації та проведення виховної справи
Методика подготовки, организации и проведения воспитательного мероприятия Methods of preparing, organizing and conducting educational affairs |
|
Creator |
Максименко, Валентина Петрівна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
Виховна робота в школі передбачає систему виховних справ (виховних заходів). Виховна справа (ВС) тільки тоді несе в собі виховний потенціал, коли вона науково і методично точно зіструктурована (подібно уроку). В статті на змісту конкретної теми розкривається методика організації та здійснення ВС на основі п'ятикомпонентної структури
Воспитательная работа в школе предусматривает систему воспитательных мероприятий, которые только тогда несут в себе воспитательный потенциал, когда каждое из них научно и методически точно сконструировано, соструктурировано (подобно уроку). В статье на содержании конкретной темы раскрывается методика организации и осуществления воспитательного мероприятия на основе его пятикомпонентной структуры. The educative work at school includes the system of educative actions (educative measures). An educative action has educative potential only when it is accurately scientifically and methodically structured (like the lesson). The technique of the educative action organization and implementation on the basic of the five-component structure is revealed in the article on the content of the definite topic. |
|
Publisher |
НАПН України
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5361/1/V_Maksymenko_TPAVRRSI_1_GI.pdf
Максименко, Валентина Петрівна (2012) Методика підготовки, організації та проведення виховної справи Теоретико-практичні аспекти виховної роботи в різних соціальних інститутах, 1. с. 123-129. |
|