Аргументація як інтелектуально-комунікативна діяльність учнів 5-7 класів на уроках української мови
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6574/
|
|
Title |
Аргументація як інтелектуально-комунікативна діяльність учнів 5-7 класів на уроках української мови Аргументация как интеллектуально-коммуникативная деятельность учащихся 5-7 классов на уроках украинского языка The argument as intellectual-communicative activities pupils in forms 5-7 on the lessons of the Ukrainian |
|
Creator |
Козир, Маргарита Валентинівна
|
|
Subject |
371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
|
Description |
У статті висвітлюється поняття аргументації як інтелектуально-комунікативної діяльності учнів 5-7 класів на уроках української мови.
В статье раскрывается понятие аргументации как интеллектуально-коммуникативной деятельности учащихся 5-7 классов на уроках украинского языка. The article deals with the concept of argument as intellectual and communicative activity for pupils of 5-7 classes on the Ukrainian language lessons. |
|
Date |
2014-06-07
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6574/1/M_Kozyr_LDV_4_GI.pdf
Козир, Маргарита Валентинівна (2014) Аргументація як інтелектуально-комунікативна діяльність учнів 5-7 класів на уроках української мови «Наукові записки. Серія: Філологія» (4). с. 235-240. |
|