Запис Детальніше

Аргументація як інтелектуально-комунікативна діяльність учнів 5-7 класів на уроках української мови

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/6574/
 
Title Аргументація як інтелектуально-комунікативна діяльність
учнів 5-7 класів на уроках української мови
Аргументация как интеллектуально-коммуникативная деятельность
учащихся 5-7 классов на уроках украинского языка
The argument as intellectual-communicative activities
pupils in forms 5-7 on the lessons of the Ukrainian
 
Creator Козир, Маргарита Валентинівна
 
Subject 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
 
Description У статті висвітлюється поняття аргументації як інтелектуально-комунікативної діяльності учнів 5-7 класів на уроках української мови.
В статье раскрывается понятие аргументации как интеллектуально-коммуникативной деятельности учащихся 5-7 классов на уроках украинского языка.
The article deals with the concept of argument as intellectual and communicative activity for pupils of 5-7 classes on the Ukrainian language lessons.
 
Date 2014-06-07
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/6574/1/M_Kozyr_LDV_4_GI.pdf
Козир, Маргарита Валентинівна (2014) Аргументація як інтелектуально-комунікативна діяльність учнів 5-7 класів на уроках української мови «Наукові записки. Серія: Філологія» (4). с. 235-240.