Методологічні засади побудови програми розвитку професійної рефлексії
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6775/
|
|
Title |
Методологічні засади побудови програми розвитку професійної рефлексії
|
|
Creator |
Цибулько, Інна Олександрівна
Канюка, Інна Олександрівна |
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті розкриваються особливості формування програми розвитку професійної рефлексії. Структура програма має власні принципи, мету, зміст, завдання та засоби реалізації. Етапи та напрямки формувалися в результаті теоретичного та емпіричного досліджень.
В статье представлены особенности формирования программы развития профессиональной рефлексии. Структура программы состоит из собственных принципов, цели, содержания и способов ее реализации. Этапы и направления формировались по результатам теоретического та эмпирического исследований. There are the features of organization the Program of developing professional reflection at this article. The structure of program is consist of own principles, goals, content and ways to achieve main goals. The stages and the directions have formed after theoretical and empiric research. |
|
Publisher |
Ялта РВВ, КГУ
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6775/1/I_Tsybulko_PSPO_40_BBK_74.04.pdf
Цибулько, Інна Олександрівна та Канюка, Інна Олександрівна (2013) Методологічні засади побудови програми розвитку професійної рефлексії Проблеми сучасної педагогічної освіти, 40 (4). с. 185-191. |
|