Запис Детальніше

Педагогічні умови готовності вчителя початкової школи до діагностичної діяльності в особистісно-розвивальному навчанні

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/6818/
 
Title Педагогічні умови готовності вчителя початкової школи до діагностичної діяльності в особистісно-розвивальному навчанні
Педагогические условия готовности учителя начальной школы к диагностической деятельности в личностно-развивающей обучении
Pedagogical conditions ripe elementary school teacher to diagnostic activity in personal and developmental education
 
Creator Мартиненко, Світлана Миколаївна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У публікації авторка аналізує проблему готовності вчителя початкової школи до діагностичної діяльності в системі особистісно-розвивального навчання, визначає педагогічні умови, що сприяють її ефективності
In the article the author considers the problem of the willingness of the primary school teachers to diagnostic activities in the system of personal and developmental education; determines its specificity and peculiarities. The author analyzes the results of the survey, which was conducted among school headmasters, chairmen of methodological unification, primary school teachers, and develops effective pedagogical conditions of a successful implementation of the diagnosis
В статье автор рассматривает проблему формирования готовности учителя начальной школы к диагностической деятельности в системе личностно-развивального обучения; определяет ее специфику и особенности. Автор анализирует результаты анкетирования, проведенного среди руководителей учебных заведений, председателей методических объединении, учителей начальной школы, а также разрабатывает эффективные педагогические условия успешного проведения диагностирования
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/6818/1/S.Martynenko_RPIPTIP_2014.pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна (2014) Педагогічні умови готовності вчителя початкової школи до діагностичної діяльності в особистісно-розвивальному навчанні Розвиток професіонала і професіоналізму: теорія і практика. с. 212-218. ISSN 978-966-9730-23-7