Запис Детальніше

Оцінка злітної маси повітряного судна в процесі розслідування авіаційної події

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка злітної маси повітряного судна в процесі розслідування авіаційної події
Оценка взлетной массы воздушного судна в процессе расследования авиационного происшествия
AIRCRAFT TAKE-OFF MASS ESTIMATION IN AVIATION INCIDENT INVESTIGATION PROCESS
 
Creator Ishchenko, Sergiy; National Aviation University
 
Subject
авіаційна подія; апріорна інформація; бортові засоби реєстрації параметрів руху; злітна маса; повітряне судно; оцінка злітної маси; оцінка зсуву часу; похибки параметричної інформації; приладова швидкість
629.735.45(1)

авиационное происшествие; априорная информация; бортовые средства регистрации параметров движения; взлетная масcа; воздушное судно; оценка взлетной массы; ошибки параметрической информации; оценка сдвига начального момента времени; приборная скорость
629.735.45(1)

aircraft; a priori information; aviation incident; flight data recorder; indicated speed; initial time shift estimation; parametric information errors; take-off mass; take-off mass estimation
629.735.45(1)
 
Description Розглянуто проблему достовірного оцінювання злітної маси повітряного судна за допомогою інформації відбортових систем реєстрації параметрів руху для проведення розслідування причини авіаційної події. Сучасніметоди вирішення такої задачі базуються на попередньому спотворенні отриманої інформації шляхом їїфільтрації. Розроблено методику яка для оцінювання злітної маси використовує зареєстрований масивприладової швидкості розбігу без попереднього його опрацювання. Оцінено вплив похибок необхідної длярозрахунків апріорної інформації на зсув оцінки злітної маси ПС та початкового часу. Наведений прикладоцінювання злітної маси в процесі розслідування конкретної авіаційної події. Цим прикладом доведеноефективність розробленої методики.
Рассмотрена проблема надежной оценки взлетной массы воздушного судна, на базе информации полученной отбортовых систем регистрации параметров движения, для проведения расследования причин авиационного происшествия. Существующие методы решения этой задачи строились на основе предварительного искажения полученной информации путем ее фильтрации. Была разработана методика, которая для оценки взлетной массыиспользует зарегистрированный массив значений приборной скорости разбега без предварительной егообработки. Исследовано влияние погрешностей в исходной априорной информации на смещение оценкивзлетной массы воздушного судна и смещение оценки начального момента времени разбега. Приведен примероценки взлетной массы ВС в процессе проведения расследования конкретного авиационного происшествия.Этот пример продемонстрировал эффективность разработанной методики.
Analysis of existing techniques of aircraft take-off mass estimation in the process of aviation incidentsinvestigation was made. Aircraft take-off mass estimation technique was suggested. It uses parametric information froma flight data recorder that does not need previous parameters filtration, making an obtained estimation more effective.Effectiveness was demonstrated on specific aviation incident example.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-03-02
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/7593
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 61, № 4 (2014); 92-99
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 61, № 4 (2014); 92-99
Proceedings of National Aviation University; Том 61, № 4 (2014); 92-99
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).