Запис Детальніше

Розробка термобар’єрних покриттів для тепло навантажених деталей авіаційної наземної техніки

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка термобар’єрних покриттів для тепло навантажених деталей авіаційної наземної техніки
Разработка термобарьерных покритий для теплонагруженных деталей авиационной наземной техники
DEVELOPMENT OF THE THERMAL BARRIER COATING FOR HEAT AFFECTED COMPONENTS OF AIRCRAFT GROUND SUPPORT EQUIPMENT
 
Creator Dovgal, Andrey; National Aviation University
 
Subject
високотемпературне окислення; волокониста структура; композиційна кераміка; термобар’єрні покриття
621.793.06:629.735.083.002.5(045)

волокнистая структура; высокотемпературное окисление; композиционная керамика; термобарьерные покрытия
621.793.06:629.735.083.002.5(045)

composition ceramics; high temperature oxidization; fibrous structure; thermal barrier coating
621.793.06:629.735.083.002.5(045)
 
Description Досліджені теплозахисні властивості композиту системи SiC–Al2O3–ZrO2 в результаті високотемпературногоокислення при температурі, близькій до плавлення кераміки. Встановлено, що на поверхні відбуваєтьсяформування зносо- корозійно-стійкої тришарової захисної окалини із зовнішнім шаром тонкодисперсноїволоконної структури силікату алюмінію завтовшки 180 мкм. Встановлена доцільність застосування вказаногокомпозиційного матеріалу, як в компактному вигляді, так і в якості покриття для захисту теплонавантаженихдеталей авіаційної наземної техніки.
Исследованы теплозащитные свойства композита системы SiC–Al2O3–ZrO2 в результате высокотемпературного окисления при температуре, близкой к плавлению керамики. Установлено, что на поверхности происходитформирование износо- коррозионно-стойкой трехслойной защитной окалины с наружным слоемтонкодисперсной волокнистой структуры силиката алюминия толщиной 180 мкм. Установлена целесообразность применения указанного композиционного материала, как в компактном виде, так и в качествепокрытия для защиты теплонагруженных деталей авиационной наземной техники.
Heat protection properties of SiC–Al2O3–ZrO2 components composite material in a result of hightemperature oxidization at temperature close to ceramics melting point have been researched. The evidence offormation on the surface of wear- corrosive-proof three-layered protective scale with the outer layer of fine-grainedfibrous structure of aluminium silicate in thickness of 180 micrometers has been established. Application advisability ofspecified composition material, both as the solid bulk, and as coating deposited for protection of heat bearingcomponents of aircraft ground support equipment
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-03-02
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/7594
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 61, № 4 (2014); 100-104
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 61, № 4 (2014); 100-104
Proceedings of National Aviation University; Том 61, № 4 (2014); 100-104
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).