Запис Детальніше

Впровадження системи лінії плит в Україні

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Впровадження системи лінії плит в Україні
Внедрение системы линии плит в Украине
IMPLEMENTATION OF PLATE LINE SYSTEM IN UKRAINE
 
Creator Lazorenko, Vitaliy; National Aviation University
Dolhov, Dmitrii; National Aviation University
 
Subject
безпека польотів; ешелонування; конструкція аеродрому; cупутній слід
629.735.015.3:517.4625.717.2(045)

безопасность полетов; конструкция аэродрома; сопутствующий след; эшелонирование
629.735.015.3:517.4625.717.2(045)

construction of airfield; safety; separation; wake turbulence
629.735.015.3:517.4625.717.2(045)
 
Description Досліджено природу виникнення та існування супутнього сліду. Визначено потенційно небезпечні зонирозповсюдження супутнього сліду. Проаналізовано наявну систему лінії плит, проблеми, які можуть виникнутипід час впровадження системи в міжнародному аеропорті Бориспіль. Наведено переваги та недоліки системилінії плит на прикладі міжнародного аеропорту Бориспіль.
Исследована природа возникновения и существования сопутствующего следа. Определены потенциальныеопасные зоны распространенного сопутствующего следа. Выполнен анализ существующей системы линииплит. Рассмотрены проблемы, которые могут возникнуть при внедрении системы в международном аэропортуБорисполь. Приведены преимущества и недостатки системы линии плит на примере международного аэропортаБорисполь.
The article is devoted to the analysis of possible Plate Line implementation in Ukraine. Problems whichmight occur during the installation of given system in Boryspil International airport are defined. Advantages anddisadvantages of Plate Line on the example of Boryspil International airport are considered.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-03-02
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/7589
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 61, № 4 (2014); 71-75
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 61, № 4 (2014); 71-75
Proceedings of National Aviation University; Том 61, № 4 (2014); 71-75
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).