Запис Детальніше

З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу

Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу
 
Creator Пішак Василь Павлович, Захарчук Олександр Іванович, Кривчанська Мяр’яна Іванівна
 
Subject кейс-метод, лекція, презентація
 
Description Кейс-метод та проактивна презентація з використанням так званого методу “вільного конспекту” лекції має за мету створити особисту зацікавленість студентів тому, що перед аудиторією будуть поставлені питання, на які вони зможуть відповісти лише завдяки інформації, отриманій на лекції. Презентація зобов’язує за короткий проміжок часу надати великий об’єм інформації та подій. Вільний конспект вимагає вміння самостійно, чітко і коротко формулювати основні положення, для чого необхідне глибоке осмислення матеріалу, великий та активний словниковий запас.
 
Date 2015-03-02T11:24:44Z
2015-03-02T11:24:44Z
2013
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8353
 
Language other
 
Relation УДК 378.091.32/.33:61;
 
Format application/pdf
 
Publisher Медична освіта – 2013. – №1. – C. 16-20.