З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу
Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу
|
|
Creator |
Пішак Василь Павлович, Захарчук Олександр Іванович, Кривчанська Мяр’яна Іванівна
|
|
Subject |
кейс-метод, лекція, презентація
|
|
Description |
Кейс-метод та проактивна презентація з використанням так званого методу “вільного конспекту” лекції має за мету створити особисту зацікавленість студентів тому, що перед аудиторією будуть поставлені питання, на які вони зможуть відповісти лише завдяки інформації, отриманій на лекції. Презентація зобов’язує за короткий проміжок часу надати великий об’єм інформації та подій. Вільний конспект вимагає вміння самостійно, чітко і коротко формулювати основні положення, для чого необхідне глибоке осмислення матеріалу, великий та активний словниковий запас.
|
|
Date |
2015-03-02T11:24:44Z
2015-03-02T11:24:44Z 2013 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8353
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
УДК 378.091.32/.33:61;
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Медична освіта – 2013. – №1. – C. 16-20.
|
|